Trombia Technologies neemt deel aan co-innovatieproject "MURO" voor radicale vernieuwing van dienstverlenende robotactiviteiten

Trombia Technologies neemt deel aan een tweejarig co-innovatieproject van een van Europa's toonaangevende onderzoeksinstellingen VTT. Het project "Multi-purpose Service Robotics as Operator Business" (MURO) wil de manier veranderen waarop dienstrobots worden verkocht, aangeschaft en toegepast. Tijdens het project is het de bedoeling de handel in dienstenrobots radicaal te vernieuwen en de export van Finse bedrijven te stimuleren.

• Wij zijn verheugd deel uit te maken van dit toekomstgerichte onderzoeksinitiatief. Van onze kant richt het zich op het identificeren van de mogelijkheden van toekomstige platforms van beheerders van onroerend goed en facilitair onderhoud. Dienstverleners over de hele wereld hebben actief contact met ons gehad over Trombia Free en dit is een geweldig project om verschillende van hen te betrekken bij het creëren van de toekomst van duurzaam gebiedsonderhoud, zegt Antti NikkanenCEO van Trombia Technologies.

Volgens de langetermijnvisie van het consortium zullen dienstrobots gezamenlijk worden gebruikt door verschillende klanten die in dezelfde gebouwen actief zijn, zoals winkelcentra, hotel-/kantoorcomplexen, industriële gebouwen, fabrieken of knooppunten voor massavervoer zoals luchthavens.

Het MURO-project is een tweejarig project dat loopt tot 30 maart 2023. Het totale budget van het co-innovatieproject bedraagt ca. EUR 4,9 miljoen en het is gefinancierd door Business Finland. Langs Trombia Technologies de De volgende bedrijven die mobiele robotica-oplossingen, aanverwante software en B2B-diensten aanbieden, nemen deel aan het project: Avertas Robotics, Dimalog, GIM Robotics, K. Hartwall, KONE, Navitec Systems, Solteq en Telia.

• Het consortium omvat een dreamteam van schaalbare wereldwijde diensten, het ontsluiten van de uitdagingen van netwerken en cyberveiligheid en het oplossen van de dagelijkse uitdagingen van dienstverlenende robots in reële toepassingen.. Onze taak bestaat erin ons te concentreren op de buitenoplossingen: onderhoud van straten en terreinen, Nikkanen gaat verder.

Meer informatie:

Antti Nikkanen

Trombia Technologies Oy

antti.nikkanen@trombia.com

+358 40 722 8309

Trombia Technologieën is een Finse fabrikant van wegenonderhoudsapparatuur die bekend staat om zijn innovatie op het gebied van stof- en sneeuwruimtechnologieën. Het vlaggenschip van het bedrijf, de wereldwijd gepatenteerde Trombia veegtechnologie, is ontworpen om veegoperators wereldwijd een duurzamer, kostenefficiënter, onderhoudsvriendelijker en sneller alternatief te bieden voor de bestrijding van zowel mechanisch vuil als fijnstof in verharde gebieden. Trombia Free autonome veegmachines, gelanceerd op 29 septemberde, 2020, schetsen de visie van het bedrijf om van een snelgroeiende KMO en innovator uit te groeien tot 's werelds toonaangevende aanbieder van city sweeping technologie in het moderne groenere en duurzamere tijdperk van stadsreiniging.

Ondersteuning krijgen

Stuur ons uw vraag